Skip to content
15.5.2024 9:25

Rekry: Asiakkuus- ja projektikoordinaattorin määräaikainen sijaisuus

Tule mukaan rakentamaan kestävämpää huomista!  

Yritystehdas auttaa yrityksiä rakentamaan meille kaikille parempaa huomista. Etsimme määräaikaiseen sijaisuuteen tiimiimme henkilöä, joka haluaa tulla mukaan tekemään yrittäjien matkasta mahdollisimman vaivatonta asiakkuus- ja projektikoordinaattorin työstä käsin.

Asiakkuus- ja projektikoordinaattorin työ painottuu kolmeen päätehtävään;  

  • Yritystehtaan asiakkuuksien koordinointiin koko asiakkuuden matkan ajan aina Yritystehtaan palveluihin hakeutumisesta valmistumiseen saakka. 
  • Kyky Kasvaa Kestävästi -hankkeen koordinaatorin tehtävät, joka kattaa 50 % työajasta 
  • Toimiston päivittäisten rutiinien hoitamiseen. 

 Asiakkuuksien koordinointi käsittää sekä yhteydenpidon asiakkaisiin että asiakaspolun toiminnan varmistamisen. Olet mukana sisäänottamassa asiakkaita, seuraat heidän kehittymistään, keräät siitä dataa ja raportoit siitä muulle tiimille. Osallistut muiden tiimin jäsenten ohella Yritystehtaan ja omistajakorkeakoulujemme välisten palveluiden tuottamiseen ja johdat osaa niistä. Lisäksi osallistut asiakashankinnan eri vaiheisiin, muun muassa ständeillä edustamalla tapahtumien yhteydessä ja palveluiden ristiinmyyntiä varmistamalla eri keinoin. 

Kyky Kasvaa Kestävästi -hankkeen koordinaatorin tehtävät painottuvat viestintään, tapahtumiin sekä aineistojen koordinointiin. Koordinaattorin työssä koordinoit käytännön toimijoiden ja kehittäjien yhteistyötä, tapahtumien ja tilaisuuksien toteutusta sekä vastaat erilaisten julkaisujen ja aineistojen kokoamisesta.  

Lisäksi töihisi kuuluvat myös toimiston päivittäiset rutiinit, jotka sisältävät mm. laskutuksen hoitamista, tarviketilausten tekemistä ja yhteyshenkilönä toimimista tavaratoimitusten yhteydessä. 

 

Mitä toivomme sinulta?  

Asiakkuus- ja projektikoordinaattorin työ edellyttää järjestelmällistä, ratkaisukeskeistä ja myynnillistä työtapaa. Osaat johtaa itseäsi ja nautit itsenäisestä työstä, mutta et myöskään vierasta tiimityön tekemistä, sillä olet keskeisessä roolissa hanketiimissä toimien tärkeänä operatiivisena linkkinä tiimin ja eri toimijoiden välillä. Osaat priorisoida ja aikatauluttaa tehtäviä sekä huolehtia hankkeeseen liittyvästä seurannasta ja dokumentoinnista. Viestintätaitosi ovat hyvät ja hallitset niin suullisen kuin kirjallisen ilmaisun suomeksi ja englanniksi. Kuuluisat punaiset langat pysyvät hyppysissäsi ja sinulla on kokemusta vastaavanlaisten tehtävien suorittamisesta. Arvostamme aikaisempaa kokemusta hanketyöstä sekä projekti-/tiimiorganisaatioista.  

Käytät sujuvasti Microsoft Office-työkaluja ja haluat oppia käyttämään eri järjestelmiä, kuten HubSpotia, Slackia , Howspacea ja Teamsia, jotka tulevat olemaan tärkeimmät työkalusi. Toivomme, että olet valmis työskentelemään toimistoltamme käsin vähintään neljänä päivänä viikossa. 

 

Mitä tarjoamme sinulle?

Haluamme tarjota sinulle mahdollisimman hyvät puitteet tehdä työsi hyvin.

Olemme matalahierarkkinen ja pieni asiantuntijatiimi, jossa jokaisen panos on tärkeä. Kulttuurimme tärkeimmät rakennuspalikat ovat asiakas- ja työntekijäkeskeisyys, joka näkyy arjessamme toisten huomioinnin ja arvostamisen kautta sekä henkilöstön hyvinvointiin panostamalla. Pääset itse vaikuttamaan työpäiviesi sisältöön, sillä voit aikatauluttaa ja suunnitella työsi pitkälti oman arviosi mukaan. Meillä et joudu liian suuren työmäärän tai tuen puutteen vuoksi huutamaan muilta apua, sillä et ole yksin; arvoihimme kuuluu saada vieruskaveri loistamaan. Olemme tavoitteellisia työssämme, mutta pidämme tärkeänä, että työtä tehdään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä. 

Työntekijänämme saat käyttöösi kattavat työterveyspalvelut, Smartum-henkilöstöedut ja mahdollisuuden syventää omaa osaamistasi sinua kiinnostavien teemojen parissa. Uudet ja viihtyisät toimistotilamme sijaitsevat Kankaan Arkissa, kätevästi monien eri palveluiden läheisyydessä. 

Työlläsi on myös laajempi yhteiskunnallinen merkitys, sillä useat asiakkaistamme työskentelevät uusien teknologioiden ja innovaatioiden parissa, joiden avulla he luovat kaikille parempaa huomista. Vaikka olemme Yritystehdas niin sinulla ei kuitenkaan tarvitse olla yrittäjätaustaa, riittää, että olet kiinnostunut siihen liittyvistä asioista.  

 

Työn kesto ja palkkataso 

Työ on määräaikainen sijaisuus noin vuoden määräajaksi, alkaen 5.8.2024. Sijaisuuden tarkka kesto tarkentuu rekrytointiprosessin aikana. Palkka tehtävään on 3200 EUR / kk. Tarjottava työ on kokoaikainen (37,5h/vko).

Toimitathan avoimen hakemuksesi ja cv:si osoitteeseen rekry@yritystehdas.fi 31.5.2024 mennessä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajan aikana, mutta haastattelut aloitetaan vasta hakuajan päättymisen jälkeen.

 

Lisätietoja: 

 

yritystehdas-neea-blåfield-duotoneNeea Blåfield, asiakkuus- ja projektikoordinaattori
040 963 5386

Neea on tavoitettavissa
22.5. klo 9:00-10:30
23.5. klo 12.30-14:00
27.5. klo 15:00-16:00

 

Mikä on Yritystehdas?

Yritystehdas tarjoaa kahden vuoden Hautomovalmennusta Jyväskylän alueen lupaavimmille skaalautuville startupeille. Palveluihimme kuuluu myös opinnollistettuja valmennuksia omistajakorkeakoulujemme opiskelijoille, henkilökunnalle ja tutkijoille. Näiden lisäksi järjestämme yrittäjyyttä tukevia tapahtumia. 

Meitä ohjaa ajatus ihmisen potentiaalista. Uskomme, että Jyväskylästä voi nousta uusia kaupallisesti menestyviä ratkaisuja, jotka muokkaavat ihmisten elämää parempaan suuntaan. Läpi vuoden saatavilla olevat palvelumme tarjoavat helposti arkeen sovellettavia neuvoja, jotka vauhdittavat asiakkaidemme yrityshaaveita. 

Yritystehdas on Jyväskylän kaupungin, Jyväskylän yliopiston ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun omistama in-house-yhtiö, joka tekee työtään suurella sydämellä alueen liikeideaomistajien ja yritysten eteen. Toimintamme ydin on vahvistaa Jyväskylän talousalueen kehittymistä ja lisätä kaupungin houkuttavuutta.  

AIHEESEEN LIITTYVÄT ARTIKKELIT